March 18, 2020

Summertime Fashion Collection You Can Wear and Make U Better

Alif Theme | March 18, 2020
Summertime Fashion Collection You Can Wear

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart. I am alone, and feel the charm of existence in this spot, which was created for the bliss of souls like mine.

I am so happy, my dear friend, so absorbed in the exquisite sense of mere tranquil existence, that I neglect my talents. I should be incapable of drawing a single stroke at the present moment; and yet I feel that I never was a greater artist than now.

Ketenangan yang luar biasa telah menguasai seluruh jiwa saya, seperti pagi hari musim semi yang manis ini yang saya nikmati dengan sepenuh hati. Saya sendirian, dan merasakan pesona keberadaan di tempat ini, yang diciptakan untuk kebahagiaan jiwa seperti milik saya.

Aku sangat bahagia, sahabatku, begitu terserap dalam rasa indah eksistensi yang tenang, sehingga aku mengabaikan bakatku. Saya seharusnya tidak mampu menggambar satu pukulan pun pada saat ini; namun saya merasa bahwa saya tidak pernah menjadi seniman yang lebih hebat dari sekarang.

No comments:

Post a Comment